Sunday, July 4, 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1. BIODATA DIRI









10. MUGSHOT








18. POTRAIT


20. KABUR

21. SILUET


23. PENDUA










33. TWITTER




















53. SUASANA




57. SEPI


Di sini saya, Muhamad Nur Aiman Bin Ahmad Zufa'ai mengaku bahawa hasil tugasan yang saya hasilkan seperti senarai di atas adalah siap sepenuhnya seperti mana yang dikehendaki. Saya juga mengaku bawah tugasan ini dilakukan dengan hasil keringat saya sendiri. Ianya tulen lagi asli. Saya akui melakukan tugasan ini memberikan banyak pengalaman dan ilmu yang baharu buat saya. Akhir kata, dengan ini saya akan mengundurkan diri terlebih dahulu. Terima kasih Prof. Dr. Normaliza Abd Rahim. 

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WARNA ...